ANUNȚ
Consiliul Județean Harghita, organizează examen pentru personalul contractual ai căror funcții au fost supuse reorganizării, pentru definitivarea a 1 post contractual de execuție de Inspector de specialitate, grad profesional II la Serviciul administrativ gospodăresc din cadrul Direcției patrimoniu, în data de 14.05.2025, ora 12:00, la sediul din Miercurea Ciuc, Piața Libertății nr. 5.
Examenul se desfășoară în conformitate cu prevederile Metodologiei organizării și desfășurării examenului pentru salariații din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Județean Harghita ai căror funcții au fost supuse reorganizării, aprobată prin Dispoziția președintelui Consiliului Județean Harghita nr. 331/2025.
I. Condiții de participare:
La examenul organizat, poate participa numai personalul contractual din cadrul structurii respective și care au depus cerere de înscriere la examen.
II. Condiții de desfășurare a examenului:
Cererea de înscriere la examen se transmite la Registratură, registratura@judetulharghita.ro, în termen de 3 zile lucrătoare de la data afișării anunțului de organizare a examenului.
Examenul constă în 2 (două) etape:
– proba scrisă;
– proba de interviu.
III. Documentele solicitate pentru înscriere la examen:
– Cerere de înscriere la examen – modelul cererii se pune la dispoziție de către Compartimentul resurse umane;
IV. Calendarul examenului:
Examenul va derula conform următorului calendar:
a) Afișarea anunțului de organizare a examenului: 05.05.2025;
b) Perioada de depunere a cererilor de înscriere la examen: 3 zile lucrătoare de la data afișării anunțului de organizare a examenului: 06.05.-08.05.2025;
c) Verificarea cererilor și afișarea rezultatelor selecției cererilor: În termen de 2 zile lucrătoare de la data expirării termenului de înscriere la examen: 09.05.-12.05.2025;
d) Proba scrisă: În cazul în care numărul cererilor valide depuse este mai mare decât numărul posturilor din cadrul compartimentului supus reorganizării, se organizează proba scrisă în data de 14.05.2025;
e) Corectarea lucrărilor și afișarea rezultatelor la proba scrisă: în termen de maxim 24 de ore de la data susținerii probei scrise: 15.05.2025;
f) Depunerea contestațiilor proba scrisă: În termen de 24 ore de la data afișării rezultatelor probei scrise: 16.05.2025;
g) Soluționarea/afișarea contestațiilor proba scrisă: în termen de maxim 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a acestora: 19.05.2025;
h) Proba interviu – afișarea rezultatul interviului: În termen de 5 zile lucrătoare de la data probei scrise: 20.05.2025;
i) Contestație proba interviu: în termen de 24 ore de la afișarea rezultatelor probei de interviu: 21.05.2025;
j) Soluționarea contestațiilor probei interviu – afișarea rezultatului: în termen de maximum 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor: 22.05.2025;
k) Rezultat final: 21.05.2025 sau 23.05.2025;
l) Dacă numărul candidaților corespunde cu numărul posturilor în cadrul compartimentului, candidații care au depus cerere vor fi anunțați de către secretarul Comisiei și vor fi încadrate în noile posturi potrivit art. 41 alin. (3) lit. c) din Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, cu modificările și completările ulterioare.
- Cererea de înscriere poate fi descărcat aici.
-
Bibliografia poate fi descărcat aici:
- Rezultatul verificării cererilor:
1 post contractual de execuție de inspector de specialitate -
Rezultatul probei scrise:1 post contractual de execuție de inspector de specialitate
- Rezultatul interviului:
1 post contractual de execuție de inspector de specialitate - Rezultatul final:
- 1 post contractual de execuție de inspector de specialitate
Bíró Barna-Botond
președinte