CONSILIUL JUDEŢEAN HARGHITA
cu sediul în Miercurea-Ciuc, Piaţa Libertăţii nr. 5.
organizează concurs de recrutare pentru ocuparea postului contractual de execuție temporar vacantă, în baza HG 1336/2022 și art. VII alin. (3) lit. a) din OUG 156/2024
1 post unic: Asistent Manager, pe perioadă determinată, în cadrul proiectului CIBioGo – ”Citizen participation in Biodiversity Governance” („Participarea cetățenilor în politicile privind biodiversitatea”), finanțat din cadrul Programului Interreg Europe, la Direcția dezvoltare și relații externe din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Județean Harghita.
Durata timpului de lucru este 8 ore/zi, pe perioadă determinată, până la data de 31 mai 2027 inclusiv.
Cerințe privind experiența profesională:
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- nu necesită vechime în specialitatea studiilor pentru ocuparea funcţiei;
- cunoștințe de limba engleză;
- cunoştinţe de operare pe calculator.
Atribuții:
– asigurarea relaţiilor de bună colaborare între echipa de implementare a proiectului şi aparatul de specialitate al CJHR;
– sprijinirea activității managerului de proiect în vederea implementării activităților proiectului;
– monitorizarea implementării planului de activitate al proiectului, urmărirea termenelor şi a bunei execuţii a activităţilor şi a calităţii rezultatelor obţinute;
– elaborarea documentelor de specialitate necesare pentru buna desfăşurare a proiectului;
– participarea la evenimentele organizate în cadrul proiectului;
– coordinarea activităților de specialitate propuse prin proiect, aferente comunicării și diseminării proiectului;
– urmărirea respectării utilizării elementelor de identitate vizuală în conformitate cu regulile de identitate vizuală ale proiectului și programului;
– activităţi de diseminare şi comunicare a proiectului: asigurarea transparenței activităților;
– elaborarea comunicatelor de presă în cadrul proiectului CIBioGo;
– contribuie la promovarea cooperării cu instituțiile de management a patrimoniului natural, actorii locali privați și publici interesați;
– organizarea împreună cu personalul implicat în proiect de grupuri de lucru/ întâlniri cu cei interesați și grupul țintă din cadrul proiectului;
– organizează împreună cu personalul implicat în proiect atelierul de lucru interregional, întâlnirea partenerilor proiectului, a comitetului de conducere al acestuia, seminarii şi conferinţe de presă privind rezultatele şi outputurile proiectului;
– urmărirea şi informarea permanentă a conducerii Consiliului Judeţean Harghita privind stadiul realizării proiectului;
– păstrarea confidențialităţii în legătură cu faptele, informațiile și documentele de care ia cunoștință în exercitarea funcției;
– exercitarea a orice alte atribuţii sau sarcini primite direct (scris sau verbal) din partea preşedintelui Consiliului Judeţean Harghita;
– răspunde pentru îndeplinirea atribuţiilor aferente postului.
Condiţiile generale pe care trebuie să le îndeplinească candidaţii pentru a participa la concursul pentru ocupare unui post vacant sau temporar vacant, conform art. 15 din H.G. nr. 1336/2022, cu modificările şi completările ulterioare:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Concursul va avea loc la sediul Consiliului Judeţean Harghita (Miercurea Ciuc, Piața Libertății nr. 5.), după cum urmează:
- proba scrisă va avea loc în data 12 februarie 2025, ora 10.00
- proba de interviu va avea loc în data de 17 februarie 2025, ora 10.00
Dosarele de concurs se depun la sediul Consiliului Județean Harghita însoțite de documentele originale până la data de 03 februarie 2025 (inclusiv) – în perioada 28.01.2025 – 03.02.2025.
Condiţiile de participare la concurs şi bibliografia se afişează la sediul instituţiei şi pe site-ul Consiliului Județean Harghita https://judetulharghita.ro/consiliul-judetean-harghita/cariera/ .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la sediul instituţiei, la Compartimentul resurse umane din cadrul Direcţiei resurse umane și comunicare, biroul nr. 126, telefon 0266-207700 int. 1406, 1408.
- Acte necesare pentru concurs se pot descărca aici, iar anexa poate fi descărcat aici
- Formular de înscriere poate fi descărcat aici.
-
Modelul pentru scrisoarea de recomandare poate fi descărcat aici.
-
Bibliografia poate fi descărcat aici:
- Rezultatul selecției dosarelor:
Asistent manager -
Rezultatul probei scrise:Asistent manager
- Rezultatul interviului:
Asistent manager - Rezultatul final:
Asistent manager
Nr.crt. | Activitatea planificată | Perioada de desfășurare |
1 | Înscrierea candidaţilor | 28.01.2025–03.02.2025 |
2 | Selectarea dosarelor de concurs | 04.02.2025 |
3 | Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor de concurs | 04.02.2025 |
4 | Contestarea rezultatelor selecţiei dosarelor de concurs | 05.02.2025 |
5 | Afişarea rezultatelor contestaţiilor selecției dosarelor de concurs, listelor nominale ale candidaţilor admişi | 06.02.2025 |
6 | Prima probă a concursului – proba scrisă | 12.02.2025 |
7 | Afișarea rezultatelor probei scrise | 12.02.2025 |
8 | Contestarea rezultatelor probei scrise | 13.02.2025 |
9 | Afişarea rezultatelor contestaţiilor la proba scrisă | 14.02.2025 |
10 | A doua probă a concursului – interviu | 17.02.2025 |
11 | Afişarea rezultatelor la interviu | 17.02 sau 18.02.2025 |
12 | Contestarea rezultatelor interviului | 18.02 sau 19.02.2025 |
13 | Afişarea rezultatelor contestaţiilor interviului | 19.02 sau 20.02.2025 |
14 | Afişarea rezultatelor finale ale concursului | 20.02. sau 21.02.2025 |
Bíró Barna-Botond,
președinte