CONSILIUL JUDEȚEAN HARGHITA
ANUNȚ PUBLIC
Privind organizarea concursului de management pentru ocuparea funcției de manager al al Școlii Populară de Artă și Meserii Vámszer Géza
Concursul se va desfășura la sediul Consiliului Județean Harghita, din Miercurea Ciuc, Piața Libertății nr.5, județul Harghita.
Candidații pot depune dosar de concurs în plic sigilat (nesemnat), Proiectul de management privind soluții concrete a rezultatelor preconizate, precum și estimarea resurselor și mijloacelor necesare îndeplinirii cerințelor stabilite prin caietul de obiective, pe suport de hârtie și în format electronic (pe memorie usb, în format pdf.) până la data de 25 februarie 2021, ora 15,00 la Consiliul Județean Harghita, la Compartimentul resurse umane și perfecționare profesională din cadrul Direcției resurse umane și comunicare, sediul Consiliului Județean Harghita, camera 126.
1. Condiții de participare:
Candidații trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții :
a) să aibă cetăţenia română sau a unuia dintre statele membre ale Uniunii Europene;
b) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
c) să întrunească condiţiile de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de activitate al instituţiei ce constă în organizarea și desfășurarea activităților de învățământ artistic, în toate domeniile : muzical, artă plastică, coregrafie etc., respectiv de insușire a meșteșugurilor tradiționale
d) să întrunească condiţiile de pregătire sau experienţă în management ;
e) să aibă vechime în specialitatea studiilor absolvite – minimum 3 ani;
2. Dosarul de concurs va cuprinde:
- cerere de înscriere la concurs
- copia actului de identitate
- curriculum vitae, model european, conform H.G. nr. 1021/2004
- copii ale diplomelor de studii și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări
- copia carnetului de muncă, sau după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției
- cazierul judiciar
- adeverință care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mai mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate
- Proiectul de management pe durată de 4 ani: 2021-2025.
Copiile după actele de mai sus se prezintă în copii legalizate sau vor fi însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul Comisiei de concurs.
Proiectul de management va fi elaborat de candidați fără a fi personalizat, fără a avea semnături și fără a conține indicii privind identitatea autorului, cu respectarea cerințelor din caietul de obiective și a prevederilor legislației indicate în bibliografie, 15 pagini+anexe și trebuie să conțină punctul de vedere al candidatului asupra dezvoltării și evoluției Școlii Populară de Artă și Meserii Vámszer Géza, în perioada 2021-2025.
Candidații pot solicita informații suplimentare necesare elaborării proiectului de management, în baza unei cereri motivate.
3.Regulamentul de organizare și desfășurare a concursului de management și de soluționare a contestațiilor și Caietul de obiective pentru Școala Populară de Artă și Meserii Vámszer Géza au fost aprobate prin Dispoziția Președintelui Consiliului Județean Harghita nr. 251/2021 și sunt afișate anexele Dispoziției pe site-ul Consiliul Județean Harghita (www.judetulharghita.ro).
De asemenea, la solicitarea candidaților, Secretariatul comisiei de concurs pune la dispoziție, pe suport de hârtie sau în format electronic, Regulamentul de organizare și desfășurare a concursului de management și Caietul de obiective al Școlii Populară de Artă și Meserii Vámszer Géza.
4.Calendarul concursului:
Concursul de proiecte de management pentru Școala Populară de Artă și Meserii Vámszer Géza, aflată în subordinea Consiliului Judeţean Harghita, denumită în continuare autoritatea, se organizează în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul instituţiilor publice de cultură, cu modificările şi completările ulterioare, denumită în continuare ordonanţă de urgenţă, precum şi prevederilor Ordinului nr.2799/2015 pentru aprobareaRegulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a concursului de proiecte de management, a Regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a evaluării managementului, a modelului-cadru al caietului de obiective, a modelului-cadru al raportului de activitate, precum şi a modelului-cadru al contractului de management .
Concursul de proiecte de management se desfăşoară conform următorului calendar, stabilit cu respectarea prevederilor din ordonanţa de urgenţă:
a) 04 februarie 2021, aducerea la cunoştinţă publică a: condiţiilor de participare la concurs, caietului de obiective, bibliografiei, prezentului Regulament, precum şi a datelor de depunere a dosarelor de concurs, a proiectelor de management şi desfăşurarea etapelor concursului;
b) 25 februarie 2021, depunerea proiectelor de management de către candidaţi;
c) 26 februarie – 09 martie 2021, analiza proiectelor de management
d) 10 martie 2021, anunțarea rezultatelor privind analiza proiectelor de management;
e) 11 martie 2021, susţinerea proiectelor de management în cadrul interviului;
f) 12 martie 2021, anunţarea rezultatelor finale ale concursului;
g) 18 martie 2021, ora 16:45, data limită pentru depunerea contestaţiilor;
h) 19 martie – 23 martie 2021, soluţionarea contestaţiilor;
i) 24 martie 2021, anunțarea rezultatelor finale ale concursului.
Notă: În ipoteza în care nu există contestații, rezultatele finale ale concursului se afișează în data de 19 martie 2021.
5.Informații suplimentare se pot obține de la Consiliul Județean Harghita, Compartimentul resurse umane și perfecționare profesională , cam.126, prin e-mailul hr@judetulharghita.ro sau telefon 0266-207700, int.1406/1408.
- Regulamentul de concurs se poate descărca aici.
-
Caietul de obiective se poate descărca aici.
-
Bibliografia poate fi descărcat aici.
-
Rezultatul selecției dosarelor:
-
Rezultatele evaluării proiectelor de management:
-
Rezultatele interviului:
-
Rezultatul concursului:
-
Rezultatul final: