Procesul verbal al şedinţei ordinare a Consiliului Judeţean Harghita din data de 10 noiembrie 2025
Denumirea consiliului : CONSILIUL JUDEŢEAN HARGHITA
Data : 10 noiembrie 2025
Subiectul şedinţei : Dezbaterea şi aprobarea proiectelor de hotărâri cuprinse în ordinea de zi.
Catalogul membrilor :
| Nr. crt. | NUMELE ŞI PRENUMELE | PARTID |
| 1 | András Lóránd | UDMR |
| 2 | Andras Robert | UDMR |
| 3 | Barti Tihamer | UDMR |
| 4 | Becze István | UDMR |
| 5 | Bíró Barna-Botond | UDMR |
| 6 | Borboly Csaba | UDMR |
| 7 | Csillag Petru | AMT – EMSZ |
| 8 | Dávid Lajos | UDMR |
| 9 | Dobos Melinda | UDMR |
| 10 | Elekes Dániel | UDMR |
| 11 | Fazakas Imre | UDMR |
| 12 | Ferencz- Salamon Alpár-László | UDMR |
| 13 | Fodor Zoltán | UDMR |
| 14 | Geréb László | UDMR |
| 15 | György Botond | UDMR |
| 16 | Prezsmer Fülöp | UDMR |
| 17 | Kolumbán Dávid | UDMR |
| 18 | Lazăr Costel-Cristian | PNL |
| 19 | Márton Csaba | UDMR |
| 20 | Nicuță Nicolai | PSD |
| 21 | Portik Erzsébet-Edit | UDMR |
| 22 | Portik Zsolt | UDMR |
| 23 | Rákosi- Seiwarth Ildikó | UDMR |
| 24 | Rátz István | UDMR |
| 25 | Rugină Dan-Ciprian | PSD |
| 26 | Sinka Arnold | UDMR |
| 27 | Szabadi Kinga-Zsófia | UDMR |
| 28 | Szentes Antal | UDMR |
| 29 | Tamás Ernő | UDMR |
| 30 | Tőkés Lehel | AMT – EMSZ |
| 31 | Truță Sorin-Nicolae | PNL |
Şedinţa extraordinară a Consiliului Judeţean Harghita a fost convocată de președintele Consiliului Județean Harghita, domnul Bíró Barna-Botond, prin Dispoziţia nr. 1039 /2025, cu modificările și completările ulterioare, în conformitate cu prevederile art. 179 alin. 1, 2, lit. b) din Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul Administrativ.
Domnul președinte Bíró Barna-Botond: deschide ședința extraordinară a consiliului județean din 10 noiembrie 2025, ora 11,00 în sistem de teleconferință/ audio conferință prin aplicațía Zoom.
Domnul președinte Bíró Barna-Botond:
Bună ziua! Vă rog să confirmați, domnule președinte, dacă merge o traducere. Mulțumesc.
Doamna secretar general să semnaleze dacă avem cvorum și putem începe ședința.
Doamna secretar general Balogh Krisztina:
Bună ziua!
Putem începe ședința. Sunt prezenți 22 de consilieri, peste jumătate dintre consilieri. Mulțumesc! Deci 23.
Consiliul are cvorum conform articolului 180 din Codul Administrativ.
Domnul președinte Bíró Barna-Botond:
Avem trei puncte pe ordinea de zi. Astăzi ar trebui să luăm decizii și să dezbatem trei puncte. Cel mai important este modificarea BVC-ului, a bugetului de venituri și cheltuieli. Asta am pus-o ca și supliment la proiectul ordinii de zi. Prima oară aș dori să vă întreb dacă aveți întrebări observații legate de acest punct.
Dacă nu, atunci rog cancelaria să punem suplimentul și să votăm despre suplimentarea ordinii de zi cu acest punct.
Rezultatul votului: 23 Da
Domnul președinte Bíró Barna-Botond:
Mulțumesc frumos! Vă întreb atunci, în legătură cu ordinea de zi suplimentate integrală, dacă aveți observații, intervenții.
Dacă nu, atunci vă rog să puneți ordinea de zi și să votăm.
Mulțumesc.
Rezultatul votului: 26 Da
Se trece punctul unu de pe ordinea de zi
- Proiect de hotărâre privind încadrarea drumurilor județene pe nivel de viabilitate pentru sezonul de iarnă 2025-2026 și aprobarea planului operativ de acțiune pe perioada iernii 2025-2026
Inițiator: Bíró Barna-Botond președinte
Domnul președinte Bíró Barna-Botond:
Primul punct de pe ordinea de zi este aprobarea Planului operativ de acțiune pe perioada iernii, respectiv încadrarea drumurilor județene pe nivele de viabilitate pe sezonul 2025-26 pot fi categorizate în 3 categorii în ceea ce privește intervalul de timp în care trebuie deszăpezit.
Înainte de ședință a venit o solicitare din partea fracțiunii din Ciuc și îl rog pe conducătorul fracțiunii din Ciuc să ne spună și în plen ca să înțelegem, încă nu am avut timp să discutăm cu colegii în baza celor propuse. Să vedem și să vedem și propunerile specialiștilor. Domnule consilier Becze, aveți cuvântul.
Domnul consilier Becze István:
Bună ziua!
Îmi cer scuze pentru această propunere de modificare cu care am venit în ultimul minut.
I-am solicitat domnului președinte, având în vedere că sunt mai multe tronsoane de drum care sunt în zone locuite și am dori ca acestea să fie puse în categoria întâi.
Cum ar fi Armenești în Lăzărești, Ciuc Sângeorgiu, respectiv de la Sânmartin până la Egersec și în Valea Rece până la biserică.
Ar trebui să vedem și pozițiile exacte și nu știu dacă acum avem timp pentru acest lucru, eventual, eventual dacă este posibil ca proiectul de hotărâre să fie scos de pe ordinea de zi, să o putem dezbate mai detaliat, deoarece aceste tronsoane de drum sunt destul de traficate și avem experiență din anii trecuți că au fost foarte multe accidente și chiar și din cauza deszăpezirii se pot întâmpla foarte multe probleme. Și pentru acestea am dori, dacă aceste tronsoane ar fi băgate în categoria 1.
Dacă se poate face, atunci să amânăm acest proiect de hotărâre, să putem discuta detaliat.
Domnul președinte Bíró Barna-Botond:
Mulțumesc domnului conducător al fracțiunii. Sunt două lucruri care ne urgentează. Unul este că până pe 15 noiembrie, această hotărâre trebuie aprobată, deoarece din 15 decembrie începe perioada de iarnă și din punctul de vedere legal în România și dacă o scoatem de pe ordinea de zi, atunci astăzi iarăși trebuie să convocăm o ședință.
Al doilea lucru ar fi limitele financiare în baza cărora trebuie să vedem care sunt acele tronsoane de drumuri care sunt încadrate în categoria 1.
Și dacă băgăm alte tronsoane în categoria 1 atunci alea care acum sunt acolo, care ar fi acelea care să le încadrăm într-o categorie inferioară? I-am întrebat pe colegi ce s-a întâmplat și au zis că și până acum așa a fost aprobat, dar îi dau cuvântul domnului director Chiorean Adrian, ca să ne spună din punct de vedere tehnic. Și îl rog evident, aici ar fi important dacă am înțeles din partea domnului conducător al fracțiunii ca lucrările de deszăpezire să fie făcute corespunzător din partea firmelor. Îl rog pe domnul director să vorbească în răspunsul lui și dacă există alte modalități ca în cazul drumurilor de categoria II, e posibil să se facă mai multe intervenții sau intervenții mai eficiente. Domnule director, aveți cuvântul.
Domnul director Chiorean Adrian:
Bună ziua! Bună ziua tuturor! Planul de viabilitate pe care l-am propus spre aprobare cuprinde o împărțire a drumurilor județene în 18 loturi, care sunt răspândite din punct de vedere geografic pe întreg suprafața județului Harghita. La stabilirea nivelului de viabilitate s-a ținut cont la absolut toate loturile de numărul de localități și numărul de locuitori care sunt deserviți. Într-adevăr, așa cum a zis și domnul consilier Becze, există unele tronsoane de drumuri care sunt în general la capetele satelor sau unde, din punct de vedere tehnic, drumul este drum pietruit, unde nivelul de viabilitate este nivelul de viabilitate 2 sau 3.
Ce presupune asta? La nivelul de viabilitate 1, intervențiile încep la ora 3 dimineața, de obicei înainte de venirea primului autobuz sau plecarea primului autobuz din stațiile de terminare, ca să asigurăm deszăpezirea în fiecare drum. La nivelul de viabilitate 2 și 3 avem intervențiile nu de la prima oră de la ora 3 dimineața, ci pe timpul zilei, în condițiile în care este necesară această intervenție. În principal, se referă la curățarea zăpezii cu lama, unde avem termene de degajare a zăpezii de pe partea carosabilă și de împrăștiere de material antiderapant.
Din cauza faptului că numărul de kilometri este destul de mare, avem peste 650 km contractați pentru deszăpezire, dacă intervenim la toate cu nivelul 1, ar trebui să mărim foarte, foarte mult sumele și numărul de echipaje care trebuie să acționeze.
Experiența anilor trecuți ne arată că, din punct de vedere al precipitațiilor, nu mai există o cantitate atât de mare de zăpadă și intervențiile obligatorii pe care le-am face în fiecare dimineață ar fi problematic.
Dar trebuie să vă asigur că la fiecare drum județean, indiferent de nivelul de viabilitate, intervențiile se fac ori de câte ori există fenomene meteorologice importante, ori de câte ori plouă, ori de câte ori plouă este gheață, polei, se fac intervenții rapide. Asta înseamnă că pornim cu localitățile cele mai dens populate, cu nivelul de intervenție 1. Dar în aceeași zi, pe timpul zilei, deja și celelalte drumuri le asigurăm curățarea și împrăștierea cu material antiderapant.
Oricum, aceste drumuri trebuie să știți că în funcție de prognozele meteo se asigură se acționează atât preventiv, adică înainte de a primi un cod sau o avertizare meteorologică. Noi acționăm cu material antiderapant înainte, cât și după ce se întâmplă sau în timpul evenimentului meteorologic, peste zăpadă, peste ploaie, înghețată sau alte fenomene intervenim pentru curățare. Deci, din punctul meu de vedere, vă asigur că toate drumurile vor fi curățate și dezăpezite în timp util, conform normativului. Vă mulțumesc!
Domnul președinte Bíró Barna-Botond:
Domnule director, vă rog să-mi explicați puțin care este diferența între nivelul drumului 1 sau categoria I și categoria II. Ce înseamnă asta pentru un like?
Domnul director Chiorean Adrian:
La nivelul de viabilitate 1 înseamnă că în fiecare dimineață operatorii trebuie să meargă, indiferent de condițiile meteorologice, trebuie să parcurgă drumul întreg și să răspândească material antiderapant de la ora 3 dimineața până la ora 7 dimineața, în fiecare zi. Dacă pe timpul zilei este necesar mai mult, se intervine și suplimentar la nivelul 2 de viabilitate nu se intervine în fiecare zi de la ora 3 până la 7 dimineața, ci se intervine în funcție de necesitățile zilei sau de condițiile meteorologice deci asta este. Deci obligativitatea nu este în cazul nivelului de viabilitate 2 și 3.
Domnul președinte Bíró Barna-Botond:
Vă rog să spuneți acum domnul consilier a și scris în grupul de Chat ce ar însemna modificările cerute de domnul Becze ca cost, ca procedură?
Domnul director Chiorean Adrian:
În primul rând, trebuie să vă zic că trebuie să facem atunci acte adiționale pentru fiecare drum. Trebuie să vedem exact despre ce drumuri vorbim, iar ca și costuri destul de greu de făcut un calcul acum, dar ar însemna o creștere aproximativ, bănuiesc, undeva între 7 și 20%, cam așa, a prețului contractat
În acest moment valoarea totală a contractelor este de 18,338 milioane, deci probabil vom ajunge undeva la 25 de milioane numai cu aceste modificări. Estimativ.
Domnul președinte Bíró Barna-Botond:
Bun.
OK,domnul director Bicăjanu Vasile cer să interveniți și să îmi spuneți dacă avem bani suficienți de a acoperi costurile necesare.
Domnul director Bicăjanu Vasile:
După cum știți, în privința banilor, domnu președinte, nu stăm foarte bine, dar noi analizăm, nu pot să vă dau acum un răspuns ferm că da. Deci stăm cam prost.
Domnul președinte Bíró Barna-Botond:
Bine, ce se întâmplă dacă nu adoptăm hotărârea de consiliu până în 15 noiembrie?
Domnul director Chiorean Adrian:
Din punct de vedere legal, noi avem obligația să transmitem acest plan operativ de acțiune către toate structurile care sunt implicate. Asta înseamnă către ISU și către Poliția Rutieră.
Pentru a comunica care sunt loturile, modul în care se reacționează, se acționează firmele care se ocupă, dispeceratele unde sunt organizate și modul în care s-au organizat firmele.
Dacă modificăm în acest moment nivelul de viabilitate, atunci trebuie să crească și numărul de utilaje, care înseamnă o suplimentare care de la 15 noiembrie nu putem să o comunicăm firmelor.
Domnul președinte Bíró Barna-Botond:
Adică nu este viabil să să terminăm înainte de a intra în iarnă.
Domnul director Chiorean Adrian:
Până la 15 noiembrie nu este posibil.
Domnul președinte Bíró Barna-Botond:
Dacă adoptăm așa hotărârea de consiliu, proiectul de hotărâre, mai putem întoarce?
Domnul director Chiorean Adrian:
Da se poate face oricând. Modificarea la nivel de plan operativ, prin care se indică și utilaje și cum se reorganizează toată activitatea, se poate și ulterior.
Domnul președinte Bíró Barna-Botond:
Mulțumesc.
Stimați colegi!
Spuneți-mi cum vedeți voi? Eu așa văd lucrurile. Că pentru a satisface cerințele legale, eu propun să aprobăm în acest an, în această formă, proiectul de hotărâre și, în paralel rog și structura structurile de investiții și economic ca să analizeze solicitarea colegului nostru Becze István și la următoarea ședință de consiliu să vină cu un calcul, respectiv să vedem care sunt posibilitățile ca să putem dezbate în Consiliu această problematică. E ok așa sau să o scoatem de pe ordinea de zi?
Domnul președinte Becze István:
Stimate domnule președinte, stimați colegi, atunci în această formă e ok să treacă și atunci să vedem cu aparatul propriu cum putem să facem aceste modificări și până la următoarea ședință să vedem.
Domnul președinte Bíró Barna-Botond:
Până la sfârșitul lunii o să mai fie o ședință, dacă îmi permiteți, fiindcă a venit o solicitare este un eveniment sportiv important în județul Harghita, care nu a mai fost. Va fi un Campionat Mondial de teqball și au solicitat sprijinul Consiliului Județean în acest sens. Teqball a renunțat la un proiect. Noi regrupăm aceste sume și noi planificăm ca aceste sume care au rămas de la strada din Odorhei să fie regrupate pentru sprijinirea acestui Campionat Mondial. Undeva la mijlocul săptămânii viitoare mai organizăm o ședință și îi rog pe colegi să analizăm, să discutăm și să vedem ce putem soluționa dintre aceste probleme, unde permite bugetul să facem aceste modificări, respectiv să vedem și firmele de deszăpezire dacă au echipamentele necesare.
Evident, scopul este ca să facem deszăpezirea cât se poate de bine pe tot teritoriul județului.
E ok așa?
Bine, atunci dacă sunt alte intervenții, observații la acest punct de pe ordinea de zi.
Dacă nu sunt, atunci vă rog să votați.
Rezultatul votului: 29 Da
Se trece punctul doi de pe ordinea de zi
- Proiect de hotărâre privind aprobarea prețului unitar pentru efectuarea lucrărilor de plombarea cu mixtură stocabilă rece, prestate de societatea Întreținere Drumuri Harghita SRL
Inițiator: Bíró Barna-Botond președinte
Domnul președinte Bíró Barna-Botond:
Al doilea punct de pe ordinea de zi este aprobarea prețului unitar pentru efectuarea lucrărilor de plombare cu mixtură stocabilă prestate de Societatea de Întreținere,
Întreținere Drumuri Harghita SRL, ca în perioada iernii, pe drumurile județene, acele
gropi, dacă se formează atunci să putem face intervențiile. Prețul unitar este de 442 de lei pe metrul pătrat plus TVA. Asta ar fi prețul stabilit de noi.
Dacă sunt în legătură cu acest punct întrebări sau observații, doamna Rákosi- Seiwarth Ildikó a semnalat că la acest punct nu dorește să voteze, să participe la procedura de dezbatere și de vot. Dacă sunt alte întrebări sau intervenții.
Dacă nu, atunci vă rog să puneți titlul proiectului de hotărâre și vă rog să votați.
Rezultatul votului: 29 Da 1 Nu a votat
Se trece punctul trei de pe ordinea de zi
- Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli al județului Harghita pe anul 2025
Inițiator: Bíró Barna-Botond președinte
Domnul președinte Bíró Barna-Botond:
Ultimul punct de pe ordinea de zi este vorba despre modificarea rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli.
Cu Hotărârea de Guvern 937 din Fondul de rezervă al Guvernului au alocat 2.400.000 de de lei pentru protecția copilului.
6 milioane de lei în total 2 milioane și ceva pentru adulți, 4 milioane pentru copii, pentru bunuri și servicii și, respectiv, salarii.
Asta este motivul pentru care l-am adus la această ședință. Săptămâna trecută, joi sau miercuri a avut loc ședința de Guvern și înainte în săptămânile anterioare, în permanență am stat în legătură, pe de o parte cu DGASPC -ul și îl salut și pe domnul director Elekes Zoltán printre noi. Pe de altă parte, am ținut legătura cu Grupul de Dialog Social din subordinea Prefecturii și acolo am ascultat diferitele entități care reprezintă interesele diferitelor grupuri.
Și ca să primescă DGASPC -ul acest sprijin din partea Guvernului, evident, ne-a ajutat foarte mult și grupul de guvernare din Guvernul României, din partea UDMR. Îi mulțumesc domnului președinte Kelemen Hunor și domnului vicepremier Tánczos Barna cu care zilnic am urmărit am discutat și am încercat să elaborăm în așa fel acea hotărâre de Guvern ca și județul Harghita să primească acea parte cu care putem funcționa.
Evident, aceste 7,4 milioane de lei sunt suficiente pentru o lună și jumătate. Să sperăm că până la sfârșitul anului vom mai primi bani vom mai primi repartizare din partea Guvernului, noi, ca și Consiliu Județean ori DGASPC-ul.
Interesul nostru este ca cei care lucrează la DGASPC și copiii care sunt în instituțiile subordonate DGASPC -ului să nu simtă de parcă statul uneori ar uita de ei. Înainte să trec la votul pe articole, respectiv la prezentarea BVC-ului, eu il rog pe domnul director Vasile Bicăjanu să prezinte bugetul, dar înainte îi dau cuvântul domnului Elekes Zoltán, directorul general al DGASPC-ului
Domnule director, aveți cuvântul.
Domnul director Elekes Zoltán:
Mulțumim frumos, doamnelor și domnilor consilieri, că astăzi participă la această ședință de urgență. Pentru noi, într-adevăr este urgent ca să se aprobe această sumă, deoarece deja avem restanțe la taxele salariale și ziua de 10 este ziua salariului și colegii mei, peste 700 de colegi, și-au făcut treaba cum trebuie și în luna trecută și astfel eu cred că avem mare nevoie ca și ei să își primească salariul pentru această muncă și în continuare solicităm sprijinul Consiliului Județean și așa cum a spus și domnul președinte vom mai avea nevoie de o sumă de aproximativ minim 4,5 milioane de lei ca să putem da și salariile în decembrie și să sperăm că și asta se va soluționa până pe 10 decembrie, respectiv luna viitoare.
Domnul președinte Bíró Barna-Botond:
Mulțumim frumos! Când domnul vicepremier a semnalat că este pe ordinea de zi a Guvernului acest proiect de hotărâre, atunci noi, adică eu, deja i-am rugat pe colegi să facem această convocare pentru această ședință, ca să putem încadra în buget și să punem la dispoziția DGASPC -ului această sumă și din acest motiv este că această ședință nu a fost convocată cu acest punct, ci cu alte două puncte de pe ordinea de zi, deoarece când am convocat ședința încă Guvernul nu a aprobat suma sus-amintită. Îl rog pe domnul director să transmită tuturor colegilor mulțumirile și aprecierile noastre pentru activitatea pe care au depus-o în îngrijirea tinerilor și a persoanelor cu dizabilități și a nevoiașilor și astfel contribuie ca în județ să avem o societate și mai solidară și mai consolidată.
Mulțumim și încercăm să facem totul ca să mai primim sprijin din București Bugetul Consiliului Județean nu este în starea cea mai bună.
Nu din vina noastră, fără vină am ajuns în această situație în care noi înșine nu putem ieși din această situație. Scopul nostru comun este ca bugetul consolidat al țării să fie aprobat în așa fel încât să fie aprobate subvenții suplimentare pentru consiliile județene și este un interes comun ca standardele de cheltuieli în sistemul de protecție a copilului să fie actualizate, ca să nu ajungem și la anul într-o situație asemănătoare ca și în acest an.
Domnul director Bicăjanu Vasile vă rog să prezentați detaliat proiectul de hotărâre.
Domnul director Bicăjanu Vasile:
Mulțumesc, domnule președinte, Bună ziua tuturor!
După cum spuneați, noi am solicitat de la Guvern, vreo 16 milioane, am primit doar 7,4. Deocamdată, să sperăm, mai insistăm, poate mai primim luna viitoare, cel târziu dacă nu luna asta.
Acești 7,4 milioane 2,4 se duc la asistență socială în caz de invalidități și 4,8 la asistența socială pentru familii și copii.
Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului mai solicită modificarea bugetului au primit încasări de la Casa Județeană de Asigurări de Sănătate.
Și aici le așezăm pentru cheltuieli de personal și pentru funcționare.
Direcția Patrimoniu renunță la unele cheltuieli cu investiții diminuare la computere portabile 150.000 lei, o remorcă 11.000 lei, Centrală termică 50.000.
Direcția de programe, cum spuneați dumneavoastră, au solicitat modificarea listei de investiții cu 3,50 mii, tot așa, la computere portabile și accesorii, la proiectul secon.
Tot la Direcția programe avem unele modificări la sport, cu 90.000 pentru Direcția Județeană pentru Sport.
La Centrul Militar avem o modificare de buget de 5,5 mii virări de credite
La Biblioteca Județeană, iar virări de credite de 22,5 mii lei.
Direcția de Evidență a Persoanelor a Județului Harghita, și aici mai aveau nevoie de ceva sumă pentru salarii, dar se rezolvă deocamdată cu virările de credit de 21,5 Mii.
Centrul Județean pentru Conservarea și Promovarea Culturii Tradiționale au solicitat o majorare de 20 de mii pentru organizarea programelor cu Ziua Națională a României. Editura Harghita solicită o rectificare de buget au primit, au câștigat de la Petőfi Kulturalis Ügynökség din Ungaria 6.400 mii de forinți, echivalentul a 81,585 mii lei.
Acestea sunt modificările. Mulțumesc.
Domnul președinte Bíró Barna-Botond:
Mulțumesc să începem.
Îi întreb pe colegi dacă au intervenții, observații, propuneri legate de modificarea BVC-ului trecem atunci la votul pe articole.
Vă rog să puneți articolul 1.
Articolul 1.
Domnul președinte Bíró Barna-Botond:
Articolul 1.
Cine este pentru ? Majoritatea vizibilă.
Împotrivă?
Abțineri? Nu sunt. Mulțumesc.
Rezultatul votului: 30 Da
Articolul 2.
Domnul președinte Bíró Barna-Botond:
Articolul 2.
Cine este pentru ? Majoritatea vizibilă.
Împotrivă?
Abțineri? Nu sunt. Mulțumesc.
Rezultatul votului: 30 Da
Articolul 3.
Domnul președinte Bíró Barna-Botond:
Articolul 3.
Vă rog, dacă la oricare dintre articole Aveți intervenții sau observații întrebări? Atunci să semnalați intervenții prin microfon, fiindcă procedura de vot se derulează foarte rapid și dacă scrieți doar în camera de chat, atunci poate că nu o să observ să interveniți prin microfon.
Cine este pentru ? Majoritatea vizibilă.
Împotrivă?
Abțineri? Nu sunt. Mulțumesc.
Rezultatul votului: 30 Da
Articolul 4.
Domnul președinte Bíró Barna-Botond:
Articolul 4.
Cine este pentru ? Majoritatea vizibilă.
Împotrivă?
Abțineri? Nu sunt. Mulțumesc.
Rezultatul votului: 29 Da
Articolul 5.
Domnul președinte Bíró Barna-Botond:
Articolul 5.
Cine este pentru ? Majoritatea vizibilă.
Împotrivă?
Abțineri? Nu sunt. Mulțumesc.
Rezultatul votului: 29 Da
Articolul 6.
Domnul președinte Bíró Barna-Botond:
Articolul 6.
Cine este pentru ? Majoritatea vizibilă.
Împotrivă?
Abțineri? Nu sunt. Mulțumesc.
Rezultatul votului: 29 Da
Articolul 7.
Domnul președinte Bíró Barna-Botond:
Articolul 7.
Cine este pentru ? Majoritatea vizibilă.
Împotrivă?
Abțineri? Nu sunt. Mulțumesc.
Rezultatul votului: 29 Da
Articolul 8.
Domnul președinte Bíró Barna-Botond:
Articolul 8.
Cine este pentru ? Majoritatea vizibilă.
Împotrivă?
Abțineri? Nu sunt. Mulțumesc.
Rezultatul votului: 29 Da
Articolul 9.
Domnul președinte Bíró Barna-Botond:
Articolul 9.
Cine este pentru ? Majoritatea vizibilă.
Împotrivă?
Abțineri? Nu sunt. Mulțumesc.
Rezultatul votului: 29 Da
Domnul președinte Bíró Barna-Botond:
Vă rog să vă exprimați votul asupra integrului hotărârii.
Cine este pentru ? Majoritatea vizibilă.
Împotrivă?
Abțineri? Nu sunt. Mulțumesc.
Rezultatul votului: 30 Da
Domnul președinte Bíró Barna-Botond:
La diverse. Dacă cineva dorește să intervină, dacă are intervenții, întrebări, propuneri.
Că nu sunt intervenții, atunci eu vă mulțumesc pentru participarea în această zi la ședința extraordinară și săptămâna viitoare ne întâlnim tot prin zoom.
Dacă totul merge bine și la sfârșitul lunii, pe 29 ne întâlnim cu participare fizică.
La revedere!
Minuta ședinţei a Consiliului Judeţean Harghita din data de 10 noiembrie 2025, cu număr de înregistrare nr. 213673/2025 face parte integrantă din prezentul Proces-verbal.
Drept pentru care s-a încheiat prezentul Proces-verbal.
Miercurea Ciuc, 10 noiembrie 2025
Președinte, Secretarul general al județului,
Bíró Barna-Botond Balogh Krisztina
Șef serviciu,
Vágássy Alpár
Coordonator compartiment, Întocmit,
Szabó Zsolt Szilveszter Consilier superior
Rafai Emil

